Bahasa Melayu
Tuesday, October 28, 2008 @ 12:53 AM
ARGGGGHHHHHHHHHH!! Kusut eh! Kaling! Wdatdvbhxbeqnkekqehqkhetcze!! LOL. seteress neyh. Tadi kami exam bm. Bm 1 & 2. Bm 1 tbuat pulang. Aku sndiri inda tau aku pandai buat karangan. :D hahaha. Idr berapa words aku buat, tapi 400+ . I did a composition pasal,kids prefer makan junk food rather than healthy foods. =D
And then Bm 2. Yatah yang menyebabkan aku kusut ne. Bm 2 start dalam pukul 10,finish pukul 11.30. I did question no.1, tp usually skajap saja aku spend time arh that question,tp tadi macam batah. HAHA. I didnt pickd question 2,pasalnya kan,aku inda suka fahaman. =D so i pickd 3&4. Aku suka questn 4. Haha. Pasal ada pasal that puisi thngy. Question 3 pasal memodenkan,which i hate the most,tp tadi macam sanang. Haha. Tp mmbg ertinya atu yang blank kpala. HAHAHA. Since ive been writing nonstop,aku rehatkn my hand kajap. My leher pun sakit. =/ sajuk lagi. Nyeh. Baru kan rehat,the clock kul 11 sudah,mcm..I was like,"kay,break times over,get to it!" haha. Aku sambung buat. It all went well,puisi pun senang. And then,PERIBAHASA! Aku weak in this thng. Yang aku ngusutkn atu, apa yang ku bc nada kluar.Hehhh!! Aku biarkn kusung dulu. Jump to the next question. Then,aftr siap,balik ke peribahasa tu, bepikir ku ne,then aku liat jam, 11.20!! I have 10 more mins till 11.30. Gila eh. I tried my best jawab the peribahasa. Idk lurus atau inda. Atlast siap,at exctly 11.26. Urang sblhku mseh lg menulis. And when the chief invigulator suruh branti menulis,i looked across the hall, maseh lg ada yang menulis ane wa. Haha. Masa atu na cukup. The answers panjang panjang lagi. =s the tchrs ambil our papers,then kami keluar,balik tarus. HAHAHA. Ohh, to Bahrul,about tangan mu. Sian eh. Get well soon. Yatah tu nah,beibun,beibun jua,jgn over. :p
there's this thing called love
Labels: exam, Life